miercuri, 26 martie 2014

Tu ce stii despre CardAvantaj?

Card AvantajPrezent de 10 ani pe piata locala, CardAvantaj ramane cel mai popular card de cumparaturi in randul romanilor. Produsul isi datoreaza reputatia unei oferte pentru plata in rate a cumparaturilor care este la indemana si de incredere, avand si o larga adresabilitate. CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea de a veni cu beneficii inovatoare – bonus pentru tranzactii, plata contactless, plata in rate a cumparaturilor efectuate in afara tarii sau chiar online, etc – fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii. 

    Tu ce stii despre CardAvantaj?
  • Este primul card de cumparaturi cu plata in rate fara dobanda din Romania;
  • Suntem pe piata de 10 ani in Romania;
  • Este primul card care a oferit rate fara dobanda pentru cumparaturi in strainatate;
  • Este primul card de credit care iti ofera bonus pentru orice tranzactie pe care o faci, cumparatura sau retragere de numerar de la ATM.
Card AvantajPrezent de 10 ani pe piata locala, CardAvantaj ramane cel mai popular card de cumparaturi in randul romanilor. Produsul isi datoreaza reputatia unei oferte pentru plata in rate a cumparaturilor care este la indemana si de incredere, avand si o larga adresabilitate. CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea de a veni cu beneficii inovatoare – bonus pentru tranzactii, plata contactless, plata in rate a cumparaturilor efectuate in afara tarii sau chiar online, etc – fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.
CardAvantaj a construit in timp pentru clienti o retea de aproximativ 10.000 de magazine partenere. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate ( cum ar fi rate aditionale sau reduceri ), precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.

15 comentarii:

  1. Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul camilapedro93@gmail.com

    APPLICATION DATA

    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma creditului necesare:
    12) Durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumiri,

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    Sunt dna Olivia Daniel, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
    (Oliviadaniel93@gmail.com)


    APPLICATION DATA

    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma creditului necesare:
    12) Durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumiri,

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, numele meu este dna Ruth Edwin, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 23.000 €, deoarece am nevoie de un capital mare de 55.000 €. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmplă. în ianuarie 2017 am întâlnit un prieten bun, care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Mary William, că în cele din urmă ma ajutat să asigure un credit într-o companie. Mamă bună Vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumesc, și poate Dumnezeu să continue să vă binecuvânteze. Am dori, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există mai mulți escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, numai prin dna înregistra Mary William prin e-mail: marywilliam902@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: ruthedwin98@gmail.com. dacă aveți orice îndoială. te rog ea este singura persoană de încredere și de încredere.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunteți în căutarea unui împrumut autentic? Vreau să folosesc această ocazie pentru a informa pe toți că dna May William un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
    (marywilliam902@gmail.com) Deci, dacă doriți să obțineți un împrumut de la compania mea, ne puteti contacta azi.

    Suma maximă pe care împrumuta este 600,000,000.00 în cele ce urmează
    Moneda: United State dolari, euro și lire sterline Great
    Vă mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze toți

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,
    Sunt Dr. Ben Peterson, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Sunteți în orice fel de dificultăți financiare? Are nevoie de un împrumut de consolidare a datoriei, la o rată de 2% construcție, credit imobiliar, refinanțeze, personal, scop de afaceri sau bani de urgență? Ești un om de afaceri sau femei care se gândesc de a extinde dvs. de afaceri, oferind de creditare de toate tipurile. dacă este interesat să ne contactați astăzi prin intermediul (24hoursloanservices@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  6. Olá, você precisa de assistência financeira urgente para um propósito pessoal ou para as necessidades de sua empresa? Aqui está alguns

    Boas notícias para você. Oferecemos empréstimos a particulares ou empresas corporativas com a taxa de porcentagem anual mais baixa. Contate-Nos

    Hoje para obter: - * Empréstimos de dinheiro duro * Empréstimo de negócios * Empréstimo de consolidação da dívida * Empréstimo pessoal * Empréstimo de expansão de negócios

    * Empréstimo de Estudante * Empréstimo de Desenvolvimento Agrícola ... E muito mais Email: clarksonloanfirm87@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. O zi buna,

    Sunteți în orice fel de ajutor financiar acum.
    Pierdeți somn noaptea îngrijorându-vă cum să obțineți un împrumut?
    Nu-ți lăsa visele să moară să contacteze doamna Anita.
    Pentru
    Împrumut simplu și fiabil

    Oferim astfel de împrumuturi de mai jos.
    Imprumuturi personale ...
    Credite ...
    Compania împrumut ...
    Împrumut Auto ...
    Cu rate ale dobânzii foarte mici, la fel de scăzute ca rata dobânzii de 2% ...

    Aștept cu nerăbdare să mă întâlnesc urgent, astfel încât să putem trece la tranzacție.
    Punctele de atingere ale companiei noastre s-au terminat.
    E-mail: anitacoleloancompany81@gmail.com

    Detalii ale debitorilor:

    Nume: ___________________________
    numele de familie: ____________________________
    Sex: _______________________________
    Statutul: _______________________
    A lua legatura: ______________________
    Codul / codul postal: ________________________.
    Țară: ______________________________
    zi de nastere: ________________________
    Suma solicitată ca împrumut: ________________.
    Perioada de recuperare: ________________________
    Venit lunar / anual: _________.
    Carieră: ___________________________
    Scopul împrumutului: _____________________
    Telefon: ________________________________
    Fax: __________________________________



    Trimiteți aplicații la:
    E-mail: anitacoleloancompany81@gmail.com
    Dnă Cole
    Controlul financiar / gestionarea operațiunilor.

    RăspundețiȘtergere
  8. OFERIM TOATE TIPURI DE ÎMPRUMUT - SE APLICĂ PENTRU ÎMPRUMUTURI AFFORDABILE.

    Cauți un împrumut? esti la locul potrivit pentru solutiile tale de credit chiar aici! Global Finance Limited oferă împrumuturi companiilor și persoanelor fizice la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 2%. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul
    augustaibramhim11@gmail.com

     APPLICATION DATA
    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Număr de telefon:
    9) Poziția curentă la locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma imprumutata necesara:
    12) Durata împrumutului:
    13) Scopul împrumutului:
    14) Religia:
    15) Ați aplicat înainte:
    16) Data nașterii:

    Vreau să știi că ALLAH nu va lăsa oamenii buni să-și facă foame, dar el va păstra răi din ceea ce vor.

    Îmi pare rău pentru ceea ce ați trecut înainte, infectați că este una dintre problemele în mâinile creditorilor falși, Sunteți un bărbat sau o femeie de afaceri? Sunteți în orice situație financiară sau Aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o mică afacere și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și sunteți greu să obțineți împrumut de capital de la băncile locale și alte instituții financiare ?. Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com

    Vreau să știți că această companie este o companie autentică cu rezultate bune. De asemenea, doresc să vă informez că nu am fost implicați niciodată în activități de fraudă. și vă pot asigura că ceea ce altă companie nu poate face pentru dvs., o voi face pentru dvs. și vă voi face fericiți și vă veți zâmbi pe față. îți dau cuvântul meu doar să ai încredere în mine și nu vei regreta să faci afaceri cu noi, căutăm mai multe, pentru că suntem aici să ne ocupăm de toate problemele tale financiare, lucru din trecut.

    Vă pot asigura 100% că suntem o companie de încredere care în prezent înființează o schemă în formă de împrumut de achiziție pentru a ajuta diverse persoane fizice, precum și organizațiile care au intenții de renovare, datorii? Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a vă plăti datoria sau aveți nevoie de un împrumut pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ați fost refuzat de bănci și de alte instituții financiare? Aveți nevoie de un împrumut de consolidare sau de credit ipotecar? refinanțare? și, de asemenea, crearea de echipamente de afaceri. Sunt o femeie internațională de afaceri și un împrumut care a oferit împrumuturi persoanelor fizice și firmelor din Europa, Asia, Africa și alte părți ale lumii.

    Deci, dacă doriți să obțineți un împrumut de la compania mea, ne puteți contacta astăzi.

    Suma maximă pe care o împrumutăm este de 500.000.000,00 în următoarele
    valută: Dolari americani de stat, Europa și marii britanice (GBP).

    Creditele noastre sunt bine asigurate pentru ca securitatea maxima este prioritatea noastra. Obiectivul nostru principal este de a va ajuta sa obtineti serviciile pe care le meritati, programul nostru este cel mai rapid mod de a obtine ceea ce aveti nevoie intr-o clipa. Reduceți-vă plățile pentru a ușura efortul pentru cheltuielile dvs. lunare. Obțineți flexibilitate cu care puteți utiliza pentru orice scop de la vacanțe, la educație, la achiziții unice. Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com


    Dacă sunteți interesat să obțineți un împrumut, atunci vă rugăm să ne scrieți cu cerința de împrumut. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: augustaibramhim11@gmail.com
    Cu stimă,
    Doamna AUGUSTA IBRAMHIM
    augustaibramhim11@gmail.com

    Solicitanții interesați ar trebui să contacteze doamna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc lui Dumnezeu Atotputernic că mi-a oferit această ocazie să împărtășesc mărturia mea, sunt doamna Wulan Sari, căutați un împrumut? Aș dori să aduc acest lucru la toate notele de împrumut pentru a fi prudent, deoarece atât de multe companii false de împrumut pe internet. Am fost o victimă a unei companii de împrumut fals 4, am pierdut atât de mulți bani pentru că am căutat un împrumut de la o companie de împrumuturi false pe care am aflat ulterior că sunt o înșelătorie. În acest proces am fost arestat de oamenii cărora le datorez, pentru că nu am putut să mă întâlnesc pentru timpul pe care am promis să-l plătesc și am fost arestat. Tocmai am ieșit din închisoare, când am întâlnit un prieten care ma intorcea la un împrumutător pentru că el ma convins că a obținut împrumutul de la el GLOBAL FINANCE LIMITED, așa că nu am de ales pentru a da un proces pentru că trebuie să întâlnesc standard de viață și să-mi plătesc datoriile și să încep o afacere nouă. Așa că am obținut împrumutul meu de la GLOBAL FINANCE LIMITED fără stres, acesta fiind motivul pentru care în final am primit împrumutul în contul meu bancar și i-am sunat pe prietenul meu Julia Simon că am primit împrumutul și am introdus, de asemenea, atât de mulți oameni la Bun mama doamna AUGUSTA IBRAMHIM. Deci, de asemenea, aici am decis să împărtășesc mărturia mea persoanelor care au nevoie de un împrumut, astfel încât acestea să nu cadă în mâinile împrumutătorilor de credite false. Dacă aveți nevoie de împrumutul mai bine, contactați-l pe CEO-ul împrumutului limitat GLOBAL FINANCE DAN AUGUSTA IBRAMHIM. contactați-le prin e-mail:. augustaibramhim11@gmail.com,. Încă mai puteți să mă contactați prin e-mailul meu pentru mai multe informații despre sariwulan3600@gmail.com. Dumnezeu te ajută și fii foarte atent.

    RăspundețiȘtergere
  10. buna
     Toată lumea care vede asta în întreaga lume, există mulți escroci pe acest site, am veste bună să împărtășesc. Vă rugăm să vă alăturați-vă să fiți fericiți și recunoscători companiei împrumutător. Tocmai am primit un împrumut de la GLOBAL FINANCE LIMITED care este legitim.
     Așa fac contactele mele. Am văzut mărturia doamnei Wulan Sari din România în acest forum despre cum a obținut un împrumut de la ea și le-a dat un e-mail tuturor "augustaibramhim11@gmail.com", așa că i-am trimis imediat prin e-mail și au răspuns la e-mailul meu, sincer , Initial am foarte speriat pentru ca mi-am pierdut banii atat de prost inainte. Dar, am fost surprins că mai puțin de 3 ore mai târziu, un împrumut în valoare de 52.000 de euro pe care l-am aplicat pentru mine a fost efectiv transferat în contul meu.

    Întregul proces este simplu. Și împrumuturile de urgență la rata de 2% am primit rapid Fără taxă. Niciun garant nu a fost necesar de la mine. Până acum, îmi pare greu să cred că este adevărat. Am crezut că visez când am primit un avertisment de la banca mea. Acum, inima mea este plină de bucurie. Sfatul meu simplu pentru oricine caută un impuls autentic de a obține o sumă de împrumut legitim pentru a începe o afacere sau pentru a finanța un proiect este să le trimiteți prin e-mail acum și veți fi surprins de cât de surprins am fost. Vreau să mulțumesc în special lui Augusta Ibramhim pentru că a dat contactele lor în acest forum.

     Și dacă îi chemați și primiți un împrumut de la ei și asta nu este totul, ei au un viitor care oferă, de asemenea, sfaturi financiare cu privire la modul în care investiți împrumutul pentru a vă asigura că nu veți deveni niciodată săraci din nou în viața și acest serviciu. Gratuit, vă rugăm să răspândiți vestea bună, astfel încât și ceilalți să poată beneficia. Vă mulțumim, trimiteți-le din nou prin e-mail ^ "augustaibramhim11@gmail.com"
    ^, Numele meu este Julia Simon Contactați-mă, acesta este e-mailul meu juliasimon460@gmail.com
     Notă: toți escrocii solicită taxă de înscriere, aveți grijă, totul este înșelătorie. Fie ca Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti
    mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Acesta este Oceanic-Finanțe pe care le oferim împrumuturi persoanelor fizice și companiilor din întreaga lume, suntem înregistrați și licențiate companie de împrumut, Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă plăti facturile? aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra un apartament? oferim tot felul de împrumuturi, dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut de orice fel pur și simplu Email: Oceanicfinance113@gmail.com sau whats-app: +1 (267) 725-7570

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,
    Cauți un împrumut? esti la locul potrivit pentru solutiile tale de credit chiar aici! GLOBAL FINANCE LIMITED oferă împrumuturi companiilor și persoanelor fizice la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 2%. pentru tot personalul sau persoanele, vă rugăm să ne contactați pentru ajutor financiar imediat sau stres, suntem mândri de angajamentul nostru față de clienții noștri; Desigur, împrumuturi personale, împrumuturi auto, împrumut de afaceri / de investiții, împrumut pe termen scurt pentru a începe să te gândești la obținerea unui împrumut? Ești serios nevoie de împrumuturi urgente pentru a începe propria afacere? Ești în datorii? Aceasta este sansa ta de a-ti atinge dorinta, acordam imprumuturi personale, imprumuturi si credite corporative si orice fel de imprumut, ne poti contacta la un imprumut accesibil acum
    contactați-ne.Email: augustaibramhim11@gmail.com

    APPLICATION DATA:

    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Număr de telefon:
    9) Poziția curentă la locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma imprumutata necesara:
    12) Durata împrumutului:
    13) Scopul împrumutului:
    14) Religia:
    15) Ați aplicat înainte:
    16) Data nașterii:
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna,
    Cauți un împrumut? esti la locul potrivit pentru solutiile tale de credit chiar aici! GLOBAL FINANCE LIMITED oferă împrumuturi companiilor și persoanelor fizice la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 2%. pentru tot personalul sau persoanele, vă rugăm să ne contactați pentru ajutor financiar imediat sau stres, suntem mândri de angajamentul nostru față de clienții noștri; Desigur, împrumuturi personale, împrumuturi auto, împrumut de afaceri / de investiții, împrumut pe termen scurt pentru a începe să te gândești la obținerea unui împrumut? Ești serios nevoie de împrumuturi urgente pentru a începe propria afacere? Ești în datorii? Aceasta este sansa ta de a-ti atinge dorinta, acordam imprumuturi personale, imprumuturi si credite corporative si orice fel de imprumut, ne poti contacta la un imprumut accesibil acum
    contactați-ne.Email: augustaibramhim11@gmail.com

    APPLICATION DATA:

    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Număr de telefon:
    9) Poziția curentă la locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma imprumutata necesara:
    12) Durata împrumutului:
    13) Scopul împrumutului:
    14) Religia:
    15) Ați aplicat înainte:
    16) Data nașterii:
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. PUTERI SPIRITUALE DRAWN POT AJUTA LA REZOLVEA URMĂTOARELOR,
    WHATSAPP: +2349046229159

    1> Aduceți iubitul pierdut în 24 de ore.
    2>Vraja norocului pentru probleme financiare.
    3>Protecție la locul de muncă.
    4>lucrare neterminată de la alți vindecători și profeți tradiționali.
    5>Problemele de căsătorie pot fi rezolvate, de exemplu, opriți-vă partenerul să înșele.
    6> Vrăji de divorț.
    7> Probleme de concepere la femei.
    8>Legarea iubitorilor.
    9> Promovarea muncii
    10>Atracție de afaceri.
    Luați legătura cu DR DAWN pe Whatsapp: +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere